Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns

Emocionāli un meditatīvi, universāli un vienlaikus personiski

Emocionāli un meditatīvi, universāli un vienlaikus personiski

Emocionāli un meditatīvi, universāli un vienlaikus personiski

Emocionāli un meditatīvi, universāli un vienlaikus personiski

Sarmīte Māliņa un Kristaps Kalns ir plašāk pazīstami ar darbiem “Altāris“ Marijas Magdalēnas baznīcā Rīgā (2006), “Mīlestība nekad nebeidzas” izstādē “Skaistums“ mākslas festivālā “Cēsis 2008“, ar izstādēm “Kas man ko slēpt, šēžot vienam rožu dārzā’’ Kim? Laikmetīgās mākslas centrā Rīgā (2009) un “Pacieties” Latvijas Nacionālā Mākslas muzeja izstāžu zāle “Arsenāls” (2012).

Sarmīte Māliņa (1960) absolvējusi Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļu (1986) un piedalījusies zīmīgās izstādēs, kas kopš astoņdesmito gadu beigām veido Latvijas laikmetīgās mākslas vēsturi. Kristaps Kalns (1981) ir fotogrāfs, kopš 2001. gada strādā laikrakstā "Diena". Pirms tam studējis Latvijas Universitātes Teoloģijas fakultātē (1999-2000). Veidojis mūziķu portretu personālizstādi klubā “Depo” (2003) un vairāk nekā 80 laikraksta "Kultūras Diena" vākus.

Mākslinieka izstādes

Mākslinieka izstādes

Mākslinieka izstādes

Mākslinieka izstādes

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns. Tūlīt

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns. Tūlīt

Sarmīte Māliņa, Kristaps Kalns. Tūlīt

2021

+ Lasīt vairāk

Sarmīte Māliņa un Kristaps Kalns konceptualizē prāta dabisko vērstību vienmēr kaut ko meklēt un skaidrot. Viņi izmanto prātu kā tipisku cilvēkam piemītošu tehnoloģiju. Lai iegūtu savu mākslas darbu veidolus, viņi prātam uzdod sameklēt vispārzināmas formas vai tipiskas situācijas un ģenerēt no tām savas mākslas izskatu. Foto: Didzis Grodzs.

Sarmīte Māliņa un Kristaps Kalns konceptualizē prāta dabisko vērstību vienmēr kaut ko meklēt un skaidrot. Viņi izmanto prātu kā tipisku cilvēkam piemītošu tehnoloģiju. Lai iegūtu savu mākslas darbu veidolus, viņi prātam uzdod sameklēt vispārzināmas formas vai tipiskas situācijas un ģenerēt no tām savas mākslas izskatu. Foto: Didzis Grodzs.