13.07.-25.09.2022.
Pavasarī, strādājot Tomasa Hiršhorna vadībā, “Tagadismu” autori kļuva par savveida “formu” jeb grupu, kas spēja radoši strādāt cits cita realitātē, to nesagraujot, bet gan pielietojot, turpinot, papildinot un iemīlot.
“Tagadismi” ir “attiecību projekts” tādā ziņā, ka tas meklē mākslas darba potenciālu sadarbībai šeit un tagad. Vienlaikus “Tagadismus” var salīdzināt ar psihoterapijā praktizētām afirmācijām, kas vērstas uz to, lai ietekmētu domāšanu un apliecinātu, ka dzīvē ir arī labās lietas, pat ja mēs šobrīd tā nejūtamies.
Viņa mākslā sastopamais kartons, līmlenta, putuplasts, polietilēna plēve un plastmasas krēsli, kā arī dialogs, mainīgums, simbolisms, trauslums, empātija, cerība un nenogurstoša iekļaujoša attieksme kļuvuši par jauno mākslinieku materiāliem un kontekstiem “Tagadismos”.