06.06.-29.09.2024.

•
Latvija un Parīze
Kā raksta Žils Delēzs, analizējot kino tēlus, ūdens klātbūtnē attīstās redzības funkcija [fonction de voyance] pretstatā “zemes redzei”, ko nosaka ikdienas pieredze; “tāda “objektivitāte”, līdzsvars un taisnīgums, kas nav no zemes, - lūk, ūdenim raksturīgais.” Šo brīnumaino pāreju no abstrakti estētiskas uztveres uz sociāli dokumentālu un dramatiski vēstījošu šajā izstādē veicina Barbaras Gailes tēlotais ūdens.
Ja izstādes sākumā esam noburti ar ūdens viengabalaino, lirisko skaistumu, tad ūdens emocionālais un dažādotais atkārtojums aizved tēmu līdz sabirzuša, pelniem līdzīga papīra trauslumam izstādes noslēgumā. Līdz traumatiskai krīzei.